Sitter i bussen just nu- då har jag tid att skriva här vilket är bra. 
Helgen har varit bra som alltid när man är med josse- vad vi gjort- ja lite allt möjligt orkar inte dra upp det dock åkte vi in till Kalmar igår & som vanligt så fick jag med mig lite hem. En parfym, ett linne & en tröja. Märkte dock imorse att det var hål i tröjan- sur tjej! 
Nu väntas 3 veckors praktik för mig på Gammelgården, ska vara hos de som är 1-3 år, hur mys?! 
Vet dock att jag lär va så sjukt trött efter idag då barn är vääääldigt intensiva & de kör slut på mig energi. 
Längtar såå tills mamma kommer hem nu så allt kan bli som vanligt igen, hon är iväg i Grekland-Rhodos i 2 veckor nämligen. 
Aja nu ska jag plugga in musiken i öronen igen o börja tänka på allt mellan himmel & jord som vanligt när man åker buss. 


Juste på tal om bilden så har jag kört med, körde i trafikljusen för första gången igår & herrejesus vad nervös jag var! 

Kommentera

Publiceras ej