Känner mig så himla stressad just nu, jobb-hästen-pojkvännen-vänner-& på fredag kommer massa tjejer hit så måste städa & allt dedär. Så ja jag känner mig fruktansvärt stressad & jag ogillar det väldigt mycket. 
Får så fruktansvärt ont i huvudet & har ont i både ben, rygg & armar. Vet inte om det är pga jobbet eller om det är för att jag känner mig som sagt- väldigt stressad. 
Haft så sjukt bra dagar nu med josse, den tjejen är helt klart guld värd- ställer alltid upp! Badat, solat, lagat mat, varit med vänner, Kalmar, & skrattat fruktansvärt mycket, skrattar alltid med detta tjejen tills jag får ont i magen, piff & puff helt klart, kärlek till henne❤️ 

Calle fick vila idag för jobbade från 7-16.12 & skulle sedan cykla till min kusin där jag skulle överlämna vovven till ett par andra som ska ta hand om honom nu, det gick bra! Men de kom inte försen 6 så jag var inte hemma försen efter halv 7 & då väntade jag på att ida skulle komma med maten sen så började jag städa & tiden rann iväg så calle fick vila- vilket egentligen inte är bra men jag får inte alltid ihop det. 

Nä jag har fått så lite sömn de senaste dagarna så måste ta igen det nu, vi hörs! 






Kommentera

Publiceras ej